Kochani, ze względu na bardzo duże zainteresowanie naszymi zabiegami nie mamy możliwości w określonym terminie przyjąć każdego z Was. Dodatkowo wszystkie zabiegi trwają teraz dłużej ze względu na przestrzeganie reżimu sanitarnego dotyczącego przygotowania personelu, gabinetu oraz sprzętu. Niestety coraz częściej zdarzają się sytuacje, gdy Klienci nie przychodzą na umówione terminy, wcześniej nie informując nas o tym. W celu usprawnienia weryfikacji przyjęcia Klienta postanowiliśmy wprowadzić następującą procedurę:
Dzień przed Waszym zarezerwowanym terminem zabiegu, nasza recepcja do godziny 18.00 będzie kontaktować się telefonicznie, w celu potwierdzenia Waszej obecności. W przypadku braku kontaktu, potwierdzenia, Wasz zarezerwowany termin zostanie anulowany, po to by inna, zainteresowana osoba mogła z niego skorzystać. Również uprzejmie prosimy, jeżeli wiecie, że z różnych przyczyn nie dacie rady do nas dotrzeć, o poinformujcie nas o tym jak najszybciej.
Z góry dziękujemy za wyrozumiałość 😉